adilla osman

adilla osman

Tuesday, 17 May 2011

i'm homesick ~ :(

kembang . :)


itam . :)


ning . :)


abun dan tom . :)


tort . :)


gemok . :)


sangat rindukan rumah yee . 
terutama baby2 bulu ya :( 

hurm ! tu lah . time kat rumah heboh rindu kolej .
ni da de kat kolej dok heboh rindu rumah pulak ! 
hmm . :(

tapi yang tak puas atie nye skrg nih kn .. 

kalau nak balek rumah time cuti sehari dua sblom posting nih boleh je .
tapi ade ke patot penyelaras kami nih tak bagi balek ??? 
hurm ! geram betol ! uhhhh .

da lah barang2 banyak tak hantar balek lagi .
macam mane nak bawak balek banyak2 sekali gus nanti ?? 
naek bus je koott . paham tak wahai penyelaras yang tersayang ??
arrgghhhh ! tensiiiooonnn !!!!





No comments:

Post a Comment